Απρ   Μάιος 2024   Ιούν

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Julianna Willis Technology
°F | °C
invalid location provided
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

foto-mosxolios1      

Παύλος Μοσχολιός:Τάξη και νοικοκύρεμα στην πόλη

Καταψήφισε η αντιπολίτευση

Την εφαρμογή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στο Αγρίνιο αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης κατά τη προχθεσινή του συνεδρίαση (2-9-2009).

Το Σύστημα, που θα αναπτυχθεί το επόμενο διάστημα σε συνεργασία με το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, θα εφαρμοστεί στο κέντρο της πόλης  και θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή τις ώρες 08:00 έως 14:00 και 17:00 έως 21:00 και το Σάββατο τις ώρες 08:00 έως 14:00.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Σύστημα εντάσσονται  696 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα καθορίζονται ειδικές θέσεις στάθμευσης διτρόχων  και θέσεις φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων.

Η μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια στάθμευσης επισκεπτών στις παραπάνω θέσεις στάθμευσης ορίστηκε στις δύο ώρες και η πληρωμή θα γίνεται είτε με απλή ξυστή κάρτα είτε με χρήση κινητού τηλεφώνου.

Το κόστος στάθμευσης καθορίστηκε σε 50 λεπτά του ευρώ ανά μισή ώρα για όσους κάνουν χρήση ξυστής κάρτας, ενώ για όσους κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου θα υπάρχει χρονοχρέωση που αντιστοιχεί σε 80 λεπτά ανά ώρα, με ελάχιστη χρέωση τα δέκα λεπτά της ώρας.

Για τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου η στάθμευση στις θέσεις του Συστήματος θα είναι απεριόριστη και προς τούτο θα εκδοθούν ειδικές άδειες στάθμευσης μονίμου κατοίκου, το κόστος έκδοσης των οποίων καθορίστηκε σε 25 ευρώ ανά εξάμηνο ή 50 ευρώ ανά έτος. Τις σχετικές διευκρινήσεις σε πλήθος ερωτήσεων δημοτικών συμβούλων έδωσαν οι υπεύθυνοι του Εργαστηρίου Κινητών Ραδιοεπικοινωνιών του ΕΜΠ.

Ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός, κατά την τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, χαρακτήρισε το θέμα πάρα πολύ σημαντικό για τη λειτουργία της πόλης, υπενθύμισε ότι η Δημοτική Αρχή είχε θέσει υπόψη των Αγρινιωτών με το προεκλογικό της πρόγραμμα τη βούληση για την εφαρμογή Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στην πόλη και τόνισε ότι με την έναρξη λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας ο Δήμος Αγρινίου έχει πλέον τη δυνατότητα να υλοποιήσει τη δέσμευση αυτή.

Ο στόχος της Δημοτικής Αρχής, είπε ο κ. Μοσχολιός, δεν είναι να εφαρμόσει μια φορομπηχτική πολιτική, αλλά να υπάρξει μια τάξη και ένα νοικοκύρεμα, ώστε να διευκολυνθεί ο πολίτης στις καθημερινές δραστηριότητες στο κέντρο της πόλης, βρίσκοντας εύκολα θέση στάθμευσης, με χαμηλό οικονομικό κόστος.

Το μέτρο δεν είναι αποσπασματικό, είπε ο  Δήμαρχος, αλλά εντάσσεται σε μια συνολική πολιτική αντιμετώπισης του προβλήματος, που εκτός του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης περιλαμβάνει και τη λειτουργία το επόμενο διάστημα τεσσάρων νέων υπαίθριων πάρκινγκ κοντά σε εισόδους της πόλης (Παλαιά Σφαγεία, οδό Καρπενησίου, περιοχή γηπέδου Παναιτωλικού και περιοχή Δικαστηρίων) δυναμικότητας 700 περίπου θέσεων. Έτσι, σε συνδυασμό και με το Υπόγειο πάρκινγκ του Δήμου Αγρινίου, ο κάτοικος και ο επισκέπτης της πόλης θα έχει στη διάθεσή του περισσότερες από 1500 δημοτικές θέσεις στάθμευσης.

Είναι ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός, κατέληξε ο  Δήμαρχος, ο οποίος σε συνδυασμό με τα έργα υποδομής και τις διανοίξεις νέων δρόμων, αντιμετωπίζει ουσιαστικά και με χαμηλό κόστος το πρόβλημα της στάθμευσης, αλλάζει την εικόνα της πόλης και κάνει πιο ανθρώπινη τη ζωή των κατοίκων της.

Αυτό που τονίστηκε στην συνεδρίαση είναι και ο σημαντικός ρόλος της Δημοτικής Αστυνομίας, που ήδη αρχίζει να περιπολεί στο Αγρίνιο, στην επιτυχία του μέτρου.

 

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Νίκος Ρούσσης από την πλευρά του αν και δεν διαφώνησε με την εφαρμογή του μέτρου, τόνισε πως έπρεπε πρώτα να προηγηθούν άλλες παρεμβάσεις, δηλ. η δημιουργία νέων υπαίθριων χώρων στάθμευσης για τα οχήματα, η μεταφορά των πολιτών στο κέντρο με mini bus, ενώ προέβλεψε πως με την εφαρμογή του μέτρου θα υποστούν σημαντική επιβάρυνση άλλοι δρόμοι, κοντά στο κέντρο, όπου το μέτρο δεν θα εφαρμόζεται.

O κ. Νικάκης από την πλευρά του εξέφρασε την πλήρη αντίθεση του σε νέα «φορομπηχτικά μέτρα» όπως είπε ενώ επανέλαβε την κατηγορία του ότι ο Δήμος επιχειρεί πλέον να ιδιωτικοποιήσει τους δρόμους.

Να σημειωθεί πως το σύστημα mobipark έχει τύχει ήδη αναγνώρισης και εφαρμόζεται με επιτυχία στο Τρίκαλα, ενώ ακολουθούν και άλλες περιφερειακές πόλεις.

 

 

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...