|
Εκτός έδρας την Βέροια 0-2, τον Οκτώβριο στο Αγρίνιο με Πανιώνια.
Με γκολ του Λόπες στο 29' και του Γκούρμα στο 31' ο Παναιτωλικός κέρδισε το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς στη Βέροια με σκορ 0-2.Η Βέροια είχε σημαντικές ευκαιρίες για να μειώσει ειδικά στο β' ημίχρονο, αλλά δεν τα κατάφερε. Έτσι η ομάδα του Αγρινίου, εξασφάλισε την πρόκριση στην 3η φάση του Κυπέλλου Hellas On Line 2009-2010, όπου θα αντιμετωπίσει τον Οκτώβριο στο Αγρίνιο τον Πανιώνιο. ΒΕΡΟΙΑ: Ανδριόπουλος, Τσουλφίδης (58' Μυροφορίδης), Καπίας, Τζιμογιάννης, Μαντζιαρίδης, Ένκβιστ, Τριάντος (46' Σεφερίδης), Καλτσάς, Παυλίδης, Καραγιάννης, Αστράουσκας (46' Νούτσος). ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: Μπαμπανιώτης, Κατεμής (81' Μπακάκης), Αναστασιάδης, Γκόλιας, Μόρετς, Μουμίν, Δέντσας, Χάτζιτς (72' Ζουρούδης), Γκούρμα, Λόπες, Μαρτελότο (63' Παλαιολόγος). |