Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα10071
mod_vvisit_counterΧθές10458
mod_vvisit_counterAll10965098
°F | °C
invalid location provided
Κατάληψη για το νερό
Πέμπτη, 31 Οκτώβριος 2013 13:33

 στο Δημαρχείο Ξηρομερου

 
 
 

ASTAKOS XORIS NEROΈντονες είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Αστακού αφού εδώ και δυο (2) μέρες είναι ξανά χωρίς νερό.  Τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις έχουν μείνει χωρίς νερό, γεγονός που προκαλεί την αγανάκτηση και τις έντονες διαμαρτυρίες των πολιτών.
Σήμερα το πρωί στις 10:00 οι πολίτες αντιδρούν για το νερό που πληρώνουν και δεν έχουν… Και κάνουν κατάληψη στο Δημαρχειο του Δήμου Ξηρομέρου. Η κίνηση πολιτών πρωτοστατεί καλεί σε συμμετοχή  και κατάληψη στο Δημαρχειο Ξηρομέρου.

xiromeronews.blogspot.gr

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...