ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ... ΕΡΓΟΛΑΒΟ... |
Ενώ οι εργασίες έπρεπε να έχουν ξεκινήσει Προβλήματα με την αναδιαρρύθμιση της Εθνικής οδού στο Αγρίνιο, προβληματισμός στον δήμο και φόβοι για μεγάλη καθυστέρηση του έργου.Σοβαρά προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίζει το έργο της αναδιαρρύθμισης της εθνικής οδού Αντιρρίου - Ιωαννίνων στο Αγρίνιο και ειδικότερα του τμήματος από την γέφυρα της Ερημίτσας, έως τον κυκλικό κόμβο στο SPRIDER. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου και μετά τις σχετικές εγκρίσεις η έναρξη των εργασιών αναμένονταν μετά το Πάσχα. Τίποτε δεν προμήνυε την τωρινή εξέλιξη που κατά πληροφορίες έχει να κάνει με τις σοβαρές αδυναμίες της κατασκευάστριας εταιρίας, οικονομικής φύσεως. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις επανειλλημένες οχλήσεις του δήμου Αγρινίου, δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση από την εταιρία D-S που ανέλαβε του έργο. Οι εκπρόσωποι της εταιρίας μάλιστα είχαν επισκεφθεί τον δήμο Αγρινίου και είχαν δεσμευτεί πως η εταιρία θα ξεκινούσε το έργο μέσα στο Πάσχα, όμως, πέραν τούτου... ουδέν. Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει αλλά η ανησυχία στον Δήμο Αγρινίου είναι πλέον έκδηλη, μιας και οι πληροφορίες για τα οικονομικά προβλήματα της εταιρίας, έχουν φθάσει μέχρι το Δημαρχείο. Να θυμίσουμε ότι το έργο της αναδιαρρύθμισης της Εθνικής οδού από Ερμίτσα έως τον κόμβο Αλιμέντα (σημερινό SPRIDER) και άλλες παρεμβάσεις, είναι στα πλαίσια ενός συνολικού έργου με τον τίτλο «Υλοποίηση επεμβάσεων για την άρση της επικινδυνότητας κόμβων και θέσεων διέλευσης πεζών στον άξονα Αντίρριο - Ιωάννινα». Πέραν των προβλημάτων που προκαλεί η συγκεκριμένη καθυστέρηση που είναι άγνωστο πότε θα απεμπλκακεί, δεδομένων των γραφειοκρατικών «δυσκαμψιών» που παρατηρούνται σε ανάλογες περιπτώσεις, η απαράδεκτη σημερινή κατάσταση στην εθνική οδό, θα διαιωνίζεται, με κόστος σε ζωές κατ'αρχήν (λόγω της επικινδυνότητας) αλλά και στην ομαλή λειτουργία ενός από τα πλέον δυναμικά οικονομικά κομμάτια του Αγρινίου. Παράλληλα, επενδυτές στην περιοχή, είναι υποχρεωμένοι πλέον να προσαρμοστούν στη νέα αυτή δυσμενή πραγματικότητα. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του κ. Καψιαμπέτη, προέδρου του υπεραστικού ΚΤΕΛ στον ΑΕΡΑ FM χθες, που τόνισε πως τώρα η σύνδεση του νέου κτιρίου του ΚΤΕΛ, θα πρέπει να γίνει με τα σημερινά δεδομένα και στη συνέχεια όταν και όποτε το έργο ολοκληρωθεί να προσαρμοστεί σε αυτό, με επιπλέον σοβαρό κόστος για την επιχείρηση. Π.Η.Τ. |