Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα999
mod_vvisit_counterΧθές10802
mod_vvisit_counterAll10912627
°F | °C
invalid location provided
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Δευτέρα, 02 Απρίλιος 2012 19:52
Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν όσοι ποδοσφαιριστές panaitolikosαγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ενώ οι υπόλοιποι συμμετείχαν σε οικογενειακό δίτερμα με την ομάδα Κ20. Στην ομιλία του πριν την προπόνηση ο Τάκης Λεμονής αναφέρθηκε στη συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών Άντι και Ρότσα και τον διαπληκτισμό τους κατά τη διάρκεια του αγώνα με τον Ολυμπιακό, τονίζοντας ότι κανείς δεν δικαιούται να παίζει με την αξιοπρέπεια του Παναιτωλικού. Οι δύο ποδοσφαιριστές κλήθηκαν σε απολογία από τη διοίκηση και προπονήθηκαν ξεχωριστά από την υπόλοιπη ομάδα.
Η επόμενη προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στο EMILEON SportCenter την Τετάρτη ώρα 12.00.

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...