Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα850
mod_vvisit_counterΧθές6721
mod_vvisit_counterAll6030265
°F | °C
invalid location provided
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Δευτέρα, 27 Απρίλιος 2020 19:56


        για Παρέμβαση στη ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ

«ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ»
«Τα σχολεία ως κέντρα της ζωής, οφείλουν ν’ ανοίξουν κι όχι να κλείσουν..."
 Απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για όλους για να ανοίξουν τα σχολεία

Συνεχίζουμε αγωνιστικά και απείθαρχα, και μαζί και μόνοι!

«Είδα το παλιό να πλησιάζει, μα ερχόταν σα νέο.
Σερνόταν πάνω σε καινούργια δεκανίκια
που κανένας δεν είχε ξαναδεί
και βρομούσε νέες μυρωδιές σαπίλας
που κανείς δεν είχε πριν ξαναμυρίσει».
«Μπέρτολτ Μπρεχτ»
              
Στο καθεστώς του μαζικού φόβου της πανδημίας, του τιμωρητικού εγκλεισμού, της διασποράς του υπέρμετρου φόβου, μέσα στο παγκόσμιο χολεριασμένο περιβάλλον των «τραυματισμένων» Εθνικών Συστημάτων Υγείας, γεννιέται αρχικά ένα διογκωμένο ένστικτο αυτοσυντήρησης, κατανοητό και αναμενόμενο, στο βαθμό που δεν απονεκρώνει τη συγκροτημένη σκέψη. Ο φόβος γεννά υποταγή, σε βαθμό μάλιστα εθελοντικής εκχώρησης και των πιο στοιχειωδών δικαιωμάτων. Ο φόβος είναι και βιολογικά παραλυτικός και γι’ αυτό σημαντικός παράγοντας εξασθένησης, όχι μόνο της νοητικής αλλά και της βιολογικής άμυνας.
Οι διαχειριστές της εξουσίας, πολιτικά υβρίδια, «μαγεμένοι» με την παγκοσμιοποίηση και ιδιαίτερα με την Ε.Ε. των «λαών»,  ξέρουν τι σημαίνει το εργαλείο «φόβος», και το στρίβουν, όπως ο βασανιστής το μαχαίρι στην πληγή, εκτοξεύοντάς τον με μάνικες μέσα από τις τηλεοπτικές οθόνες, όπως: οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί, περικοπές μισθών, τα μπλόκα, τα πρόστιμα, οι σειρήνες περιπολικών και ασθενοφόρων, όλα αυτά στην υπηρεσία ενός πανοπτικού παγκόσμιου  πολυπολικού συστήματος. Οι επιστημονικές και πολιτικές αναλύσεις αμφισβήτησης, του νέου κοινωνικού-οικονομικού-περιβαλλοντικού και πολιτικού status, που θέλουν να επιβάλουν οι παγκόσμιες πολυεθνικές οικονομικές και πολιτισμικές ελίτ σε βάρος του ανθρώπινου γένους, όπου αυτές εκδηλώνονται δεν προβάλλονται, αντίθετα αποσιωπούνται από τα συστημικά ΜΜΕ. 
               Η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, πιστή στα ντόπια και ιδιωτικά μεγάλα συμφέροντα, αλλά και τις διεθνείς ελίτ (ΟΟΣΑ, Ε.Ε., κλπ), βρήκε τη χρυσή ευκαιρία μέσα σε έναν «άυλο πόλεμο», και την ανυπαρξία ουσιαστικής πολιτικής αντιπολίτευσης, να μοιράσει τεράστια λάφυρα στους διαχρονικά έχοντες και κατέχοντες (κοινώς νταβατζίδες) αυτού του τόπου για τα αυτονόητα…  Η ηγεσία του Υπουργείου (Κεραμέως – Ζαχαράκη) υλοποιώντας το προεκλογικό πρόγραμμα της Ν.Δ. σε όλον αυτό τον επικοινωνιακό βομβαρδισμό της κοινωνίας, μετά την αναστολή λειτουργίας των σχολείων, είδε ως μια πρώτη ευκαιρία τον εξοστρακισμό της πραγματικής μαθησιακής διαδικασίας από τη σχολική αίθουσα, με την δήθεν «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και αφετέρου να καθησυχάσει τους γονείς, κυρίως της Γ΄ Λυκείου, που είναι όλα τα λεφτά για το σύστημα των πανελλαδικών! Και οι δύο στοχεύσεις αποκρύβουν σκοπιμότητες, όπως φαίνεται και με το λεγόμενο «πολυνομοσχέδιο» που βρίσκεται στη διαβούλευση από τις 22 Απρίλη (αργά το βράδυ) με προ-λυμένα δεδομένα.

Τεχνολογικός Ντετερμινισμός & αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση
          
Μια νέα, λοιπόν, πραγματικότητα που προέκυψε από την ανάγκη επαφής με τους μαθητές, (στην εποχή του εγκλεισμού), επιτάχυνε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τείνει να γίνει τόσο από τους «γκουρού» της τεχνολογίας, όσο κι από τους έμπορους των δεξιοτήτων, αντί για ΜΕΣΟ, κυρίαρχο ΜΗΝΥΜΑ!! Δεν χρειάζεται, επομένως, η δημόσια εκπαίδευση τέτοιο τεχνολογικό ντετερμινισμό. Έναν Ντετερμινισμό και ένα νέο Τεχνολογικό Σκοταδισμό που χαιρέτησαν από κοινού οι Εκπρόσωποι και των Τριών Μνημονιακών Κυβερνήσεων  (Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Δυτική Ελλάδα προερχόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ , Υπουργός Παιδείας της Ν.Δ. Νίκη Κεραμέως και Γιωργάκης Παπανδρέου πρώην Πρωθυπουργός που έβαλε την Χώρα στα Μνημόνια και το Δ.Ν.Τ.
Πολιτική που εκπορεύεται από το στρατηγικό πλαίσιο τη ΕΕ με την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ, και τη συμφωνία της Λισαβόνας για την αλλαγή του μορφωτικού-παιδαγωγικού αγαθού ως εργασία εξ αποστάσεως σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης.   
Οι πλατφόρμες υπηρετούν την Ανάγκη και όχι η ανάγκη τις πλατφόρμες... Ματαιοδοξίες, επιδείξεις, ρηχότητες, ψηφιακός διδακτισμός, ταχύτητες μεγκαμπάϊτς δεν είναι παιδεία, είναι επικοινωνία! Όταν το επικοινωνούμενο δεν πραγματώνεται σχεσιακά, δεν βιώνεται κοινοτικά στον εσωτερικό παλμό του χώρου (τάξη) και του χρόνου (διδακτική ώρα), ξεπέφτει σε ακρόαση ή σε θέαμα επί μέρους και εκ του μακρόθεν… Δεν είναι διδασκαλία...
            Αυτά όφειλαν να γνωρίζουν οι ειδικοί του ΙΕΠ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας και ορισμένοι «αξιωματούχοι» και να μην βάζουν σε άσκοπη περιπέτεια την εκπαιδευτική κοινότητα, εκτός και εάν επιδιώκουν να «πετάξουν» από το χώρο εργασίας μας τη ζωντανή διδασκαλία και των επαγγελματικών δεξιοτήτων στα ΕΠΑΛ! Ίσως, μετά από το μακροχρόνιο αγώνα που ξεκινά απέναντι στο «νέο σκοταδισμό» που εισάγουν στο «νέο τους σχολείο», να επαναστατήσει η λαϊκή συνείδηση έμπρακτα και επομένως και επομένως να αναθεωρήσουν τις αρχικές τους σκέψεις περί μετανεοφιλελεύθερων φαντασιώσεων, διότι η κοινωνία, όπως απεδείχθη έχει ανάγκη από δημόσια εκπαίδευση και υγεία, όλα τα άλλα θα πέσουν στο κενό. 

Τι επιδιώκει το Υπουργείο Παιδείας με το νομοσχέδιο;


Την ώρα που όλοι μιλούν για ζωές και προσπαθούν να στηρίξουν την δημόσια υγεία, το ΥΠΑΙΘ δημοσιεύει νομοσχέδιο για την Παιδεία... σε μια Παιδεία, που βρίσκεται σε αναστολή. Την ώρα που νοσεί ο ασθενής (ως μέρος της συνολικής νόσου), θέλει να «σώσει» το συγκεκριμένο ασθενή και μάλιστα χωρίς τη συγκατάθεση του.
Οι εμπνεύσεις της πολιτικής ηγεσίας επί της εκπαίδευσης για τη σωτηρία μας, που δε μπορούν να περιμένουν να συνέλθουμε από την πανδημία, τι επιδιώκουν άραγε; Να προλάβουν να εφαρμόσουν το «ξαναζεσταμενο φαγητό» άλλου καιρού (της περιόδου 2013-14); Αν ναι, δε θυμούνται τι προβλήματα είχε δημιουργήσει η τότε ηγεσία τότε στους μαθητές, τους οποίους προσπαθούσε με αλλεπάλληλες αποφάσεις να διασώσει το καλοκαίρι του '14; Ή μήπως δεν είχε ακούσει για τη διχόνοια ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς, που είχε προκαλέσει η εμμονή των τότε προκατόχων τους για την επιβολή της αυτοαξιολόγησης ως σχολικής μονάδας με τα «εντέλλεσθε» και άλλες «δημοκρατικές» μεθοδεύσεις; Κι αν δεν τα ξέρουν όλα αυτά, γιατί δε ρωτάνε; Αν βέβαια τα ξέρουν, κι έχουν τέτοιους στόχους, θα βρουν όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, τα λαϊκά στρώματα και κάθε νοήμονα άνθρωπο απέναντί τους. Προφανώς ξέρουν και γι' αυτό βιάζονται, τόσο να ψηφίσουν την ώρα που διακυβεύεται η ζωή και η υγεία όλων μας, χωρίς καν να στείλλουν στις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών και την συνομοσπονδία των γονέων έστω και τυ[πικά μία μέρα πριν το νομοσχέδιο. Το έστελλαν όμως μία δύο εβδομάδες νωρίτερα στους δημοσιογράφους και σε δόσεις! Οποία δημοκρατία!!! Αλήθεια, μήπως να το κάνανε «καλύτερα» με μια Πράξη νομοθετικού περιεχομένου; Τι τα θέλουν τα προσχήματα; Αφού μόνο προσχήματα είναι…
Συγκεκριμένα εν μέσω διακοπών και προχωρημένης καραντίνας τη Τετάρτη 22-4-2020 έβγαλε στην φόρα για δήθεν διαβούλευση το φονικό νομοσχέδιο. Ναι πάλι για να σώσουν την παιδεία! Πόσες φορές θα την σώσετε βάζοντας καρφιά στο κορμί της;  Μεταξύ άλλων η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο με το περιβόητο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία θέλει πάρει ρεβάνς (τράπεζα θεμάτων, μίνι επί πλέον πανελλαδικές στα Λύκεια, εργαστήρια δεξιοτήτων με μείωση της γνώσης, κατάταξη των σχολείων σε «κάστες»,  δοκιμές ειδικοτήτων στα προνήπια, αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση-χειραγώγηση, κ.ά.) με πρόθεση να το ψηφίσουν στα μέσα Μάη, ξεχνώντας που κατέληξαν παλιότερες απόπειρες (Αρσένη-Γιαννάκου-Αρβανιτόπουλου) μετά την σθεναρή αντίδραση κυρίως της εκπαιδευτικής κοινότητας και των μαχόμενων πολιτών.  
Επίσης με το  νομοσχέδιο αυτό το υπουργείο βαθαίνει την επίθεση του απέναντι στην Τεχνική Εκπαίδευση παίρνοντας την σκυτάλη από εκεί που την άφησε με τις συγχωνεύσει και τις  περικοπές τμημάτων και συγχωνεύσεις τομέων και σχολείων  η προηγούμενη Κυβέρνηση προχωράει ένα βήμα παρακάτω και αφαιρεί το δικαίωμα επανεγγραφής στα ΕΠΑΛ των μαθητών που έδωσαν Πανελλήνιες και απέτυχαν.
Έτσι καταδικάζει την νεολαία των λαϊκών στρωμάτων σε διπλή αποτυχία. Συρρικνώνει ακόμα παραπέρα τα ΕΠΑΛ και ορθώνει ταξικούς φραγμούς και Τοίχους απέναντι στου νέους.
Πρόκειται για μια κίνηση απαράδεκτη και εχθρική απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, που δίνουν την μάχη για τη στήριξη των μαθητών κάτω από όλες τις αντίξοες συνθήκες, στους γονείς και στους μαθητές. Αξιοποιούν αυτές τις συνθήκες, της πανδημίας και του περιορισμού της κυκλοφορίας ως ευκαιρία για να υλοποιήσουν, σαν τον κλέφτη, τα σχέδιά τους. Είναι απαράδεκτο σε μια περίοδο που πρακτικά είναι αδύνατο να πραγματοποιηθούν Γενικές Συνελεύσεις και μαζικές κινητοποιήσεις τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές και γονείς, η κυβέρνηση να φέρνει ένα τέτοιο νομοσχέδιο για την Παιδεία, το πρώτο σε μια σειρά ν/σ που θα ακολουθήσουν από το ΥΠΑΙΘ.
 
Απαιτούμε:
• Για το άνοιγμα των σχολείων λήψη όλων των απαραιτήτων μέτρων προφύλαξης των μαθητών, αλλά και του εκπαιδευτικού/βοηθητικού προσωπικού.
• Να μη κατατεθεί στη Βουλή και να μην ψηφιστεί κανένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας!
• Στήριξη από την Πολιτεία των μαθητών μας και των οικογενειών τους που πλήττονται από την πανδημία σε όλα τα επίπεδα και όχι από ιδιοτελείς χορηγίες και μάλιστα μετά επιστροφής! Να δοθούν δωρεάν σε όλους τους καθηγητές και μαθητές τα ανάλογα εργαλεία νέας τεχνολογίας για τη στήριξη του κάθε μαθήματος που διεξάγεται εντός της τάξης ή του σχολικού εργαστηρίου. 
• Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, για όλες τις ανάγκες των σχολείων. Να τελειώσει τώρα η ομηρία όλων των χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων! Μέχρι να γίνουν οι μόνιμοι διορισμοί, να επαναπροσληφθούν ξανά όλοι οι αναπληρωτές από τις 01-07-2020.
• Να ξεκαθαριστεί σε όλους τους τόνους, ότι καμία εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη φυσική παρουσία εκπαιδευτικού - μαθητών στη σχολική τάξη και στο εργαστήριο και ως εκ’ τούτο θεωρείται ακατανόητη η στάση (επιθεωρητές ξανάρχονται!) ορισμένων συντονιστών εκπαιδευτικού έργου!
• Να ολοκληρωθεί η προμήθεια εργαστηριακού εξοπλισμού των ΕΠΑΛ και των εργαστηρίων όλων των σχολείων σύμφωνα με τις προτάσεις των ΕΠΑΛ-ΕΚ και με τους ΠΛΗΝΕΤ της Δυτ. Ελλάδας, στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, που αν και έχει προκηρυχτεί εντούτοις το έργο των 4 εκ. ευρώ κόλλησε.
• Κατάργηση όλων των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων σε όλες τις τάξεις. Να γίνει νέα περικοπή εξεταστέας ύλης για τις Πανελλήνιες εξετάσεις, καθώς πληθαίνουν οι καταγγελίες ότι σε πολλά μαθήματα, ιδιαίτερα των ΕΠΑΛ, η ύλη που ανακοινώθηκε δεν έχει διδαχθεί σε όλα τα σχολεία!
• Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα
• Άμεση ενίσχυση και θωράκιση του ΕΣΥ με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό, την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, τις ΜΕΘ και τα μαζικά τεστ για την υγεία του πληθυσμού. Έξω οι ιδιώτες από τη δημόσια εκπαίδευση και Υγεία.
• Μαζικές μεταθέσεις και αποσπάσεις τώρα! Αυτονόητη επίσης υποχρέωση του ΥΠΑΙΘ είναι, αντί να μη μεθοδεύει την απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων μεταθέσεως των συναδέλφων μας και τον εγκλωβισμό τους μακριά από τις οικογένειές τους, να ολοκληρώσει άμεσα και με διαφάνεια τη σχετική διαδικασία, υιοθετώντας τα διαχρονικά αιτήματα του εκπ/κού κινήματος που συμβάλλουν στη στήριξη των συναδέλφων και των οικογενειών τους.

Δε θα το επιτρέψουμε!

Οι σχεδιασμοί και η τακτική της κυβέρνησης πρέπει να καταδικαστούν  από τα λαϊκά στρώματα που θα πλήξει, αν εφαρμοστούν, και κάθε έναν ξεχωριστά μάχιμο και αφοσιωμένο εκπαιδευτικό του ζωντανού σχολείου της γνώσης και της πράξης. Το συνδικαλιστικό κίνημα, οι εργαζόμενοι και οι διεκδικήσεις μας δε μπαίνουν σε καραντίνα. Δεν πρόκειται να μας φιμώσουν! ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΩΣ ΚΛΑΔΟΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ:
ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΤΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Μένουμε δυνατοί κι όχι σιωπηλοί. Μέσα από τα σωματεία μας παλεύουμε για μόρφωση, δουλειά, ζωή.
Η ΑΕΚ καλεί όλα τα Δ.Σ των πέντε (5) ΕΛΜΕ Δυτικής Ελλάδας σε άμεσο αγωνιστικό συντονισμό τους, για άμεση αντίδραση στην πολιτική που θέλει να επαναφέρει εργαλεία παλιάς κοπής, χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και συρρίκνωσης της Δημόσιας δωρεάν Εκπαίδευσης. Οι 5 ΕΛΜΕ της Δυτικής της Ελλάδας ας συντονιστούν. Τώρα δεν είναι η ώρα με αντιπροσωπεία να διαμαρτυρηθούν. Είναι η ώρα να συζητήσουν και να ακροβολιστούν πολλές και πολλοί εκπαιδευτικοί. Προετοιμασία για ένα θερμό Φθινόπωρο.
Οι εκπαιδευτικοί με το λαό για τη δημόσια δωρεάν και ζωντανή παιδεία & Υγεία

Γραμματεία της Α.Ε.Κ. – Δυτ. Ελλάδας, Πάτρα 25- 4- 2020

«Αρχίσαμε… Ο πάγος έσπασε… Προχωράμε!»