Νοέ   Δεκέμβριος 2018   Ιαν

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Julianna Walker Willis Technology

Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα404
mod_vvisit_counterΧθές3979
mod_vvisit_counterAll3723994
°F | °C
invalid location provided
Την ικανοποίησή του εκφράζει ο πρώην βουλευτής ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΚΡΥΠΙΔΗΣ,
Παρασκευή, 21 Σεπτέμβριος 2018 17:36

 για την παράδοση

σε κυκλοφορία του οδικού έργου Κουβαράς-Φυτείες-Μπαμπίνη και για την εξέλιξη των οδικών έργων

 
Ανδρέας Μακρυπίδης: «Έργο (οδικό) που δεν έγινε ... είναι αυτό που ποτέ δεν ξεκίνησε …»
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΜΑΚΡΥΠΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
 
   «Έργο (οδικό) που δεν έγινε  ... είναι αυτό που ποτέ δεν ξεκίνησε …»
       Ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση αισθάνθηκα με την παράδοση σε κυκλοφορία του οδικού δικτύου Κουβαράς-Φυτείες-Αστακός. Αποτελεί το πρώτο τμήμα του συνολικού Οδικού Άξονα του κεντρικού Ξηρομέρου Κουβαράς-Φυτείες-Αστακός-Μύτικας-Κατούνα.
      Ένα σύγχρονο οδικό έργο που βγάζει την περιοχή από την απομόνωση και συγχρόνως φέρνει τους εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Αγρινίου και της ενδοχώρας της Αιτ/νιας πιο κοντά στα γραφικά παράλια της Ακαρνανίας, του Μύτικα και του Αστακού μειώνοντας την απόσταση κατά 10-12 χλμ....
 

 

 
          Ένα οδικό δίκτυο, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ‘60 από τον Υπουργό Στυλιανό Χούτα και ασφαλτοστρώθηκε επί της υπουργίας του Χριστοφόρου Στράτου στα τέλη της δεκαετίας του ‘70. Έκτοτε γίνονταν μικροβελτιώσεις χωρίς όμως να λαμβάνουν χώρα ουσιαστικές παρεμβάσεις.
       Η κατασκευή του έργου ήταν χρόνιο αίτημα των κατοίκων και των φορέων της περιοχής για δεκαετίες. Έγινε επιτακτικό όταν άρχισε η κατασκευή του Δυτικού Οδικού Άξονα δηλ. της Ιονίας Οδού.
 
       Μια αυτοδέσμευση, από την αρχής της κοινοβουλευτικής μου θητείας, ήταν ο εκσυγχρονισμός του κεντρικού οδικού δικτύου του Ξηρομέρου και πράγματι αυτό ξεκίνησε το 2002, με χρηματοδότηση της μελέτης ύψους 300 εκ δρχ.. Θεωρούσα αδιανόητο οι κάτοικοι του Ξηρομέρου να παρακολουθούν τα διερχόμενα οχήματα στην Ιονία Οδό και αυτοί να είναι υποχρεωμένοι να κυκλοφορούν σε δρόμο της δεκαετίας του ’60.
     Με την ολοκλήρωση της ως άνω μελέτης και μετά από τις γνωστές γραφειοκρατικές καθυστερήσεις, το έργο προϋπολογισμού 17,5 εκ. ευρώ δημοπρατήθηκε εν τέλει στο τέλος του 2010.
       Στην πορεία κατασκευής του αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες όπως πχ. αδυναμίες εργολάβου, απαλλοτριώσεις κ.λπ., χάρη όμως στην επιμονή των ανθρώπων που πίστεψαν σε αυτό το έργο, στους κατοίκους της περιοχής αλλά και στην αμέριστη στήριξη του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος, του αρμόδιου Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών Δικτύων και της αρμόδιας Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αιτ/νιας, δόθηκε σε κυκλοφορία η 1η φάση του έργου στις 3 Αυγούστου 2018.
       Από τη μεριά μου θέλω να σήμερα να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν στην κατασκευή αυτού του έργου. Τους είμαστε ευγνώμονες.
 
       Επιπλέον, με χαρά και ικανοποίηση ενημερώθηκα ότι ήδη χρηματοδοτείται μελέτη για την παράκαμψη των Δημοτικών Διαμερισμάτων Μπαμπίνης, Αετού, Αρχοντοχωρίου, ούτως ώστε να προχωρήσει η Β’ φάση προς Μύτικα και να απομένει η Γ’ φάση προς Κατούνα.
          Μετά από πολλές προσπάθειες, αγώνες και παρεμβάσεις  είμαι σε θέση να πω ότι πείσθηκαν πλέον και οι πιο κακόπιστοι ότι η βασική αναπτυξιακή διέξοδος της Αιτ/νιας είναι προς τα Δυτικά Παράλια.
    Σήμερα διαπιστώνουμε ότι, πέρα της επαρχιακής κεντρικής οδού του Ξηρομέρου που δόθηκε στην κυκλοφορία, προχωρούν και οι δύο άλλοι κάθετοι άξονες προς τα Δυτικά Παράλια.
 
       Το οδικό έργο «Σταμνά - Αγ. Δημήτριος- Πλατυγιάλι -Αστακός» προχωράει και η ολοκλήρωση της σύνδεσης του με την Ιονία Οδό αποτελεί μείζονος σημασίας αναπτυξιακό έργο για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα και βγάζει το λιμάνι του Πλατυγιαλιού από την απομόνωση σε μια περίοδο έντονου ενδιαφέροντος για σοβαρές αναπτυξιακές δραστηριότητες στη νέα μεταμνημονιακή περίοδο.
      Εξάλλου, ο οδικός Άξονας Αμβρακίας - Άκτιου αποτελεί στην ουσία του τον κύριο κάθετο άξονα της Ιονίας Οδού και δίνει διεξόδους στην παραγωγική, επιχειρηματική, εμπορική και αγροτική  δραστηριότητα της Αιτ/νιας, τόσο προς το αεροδρόμιο του Ακτίου όσο και στη διευκόλυνση των μετακινήσεων προς Βόνιτσα, Πάλαιρο, Λευκάδα, Πρέβεζα και Ηγουμενίτσα.
 
          Χαίρομαι σήμερα καθώς οι προσπάθειες όλων των βουλευτών του νομού, κυρίως όμως εκείνων του ΠΑΣΟΚ, να αποδείξουν την αναγκαιότητα κατασκευής της προαναφερθείσας οδού Αμβρακίας – Ακτίου, απέδωσαν καρπούς όταν ο τότε αρμόδιος Υπουργός κο Σουφλιάς Μάιο του 2007 έφερνε στη Βουλή προς έγκριση την Κατασκευή Δυτικού Άξονα (Ιονίας Οδού), συμπεριλαμβανομένης της ως άνω οδού.
          Δεν θα ξεχάσω τις επίμονες, άοκνες και συντονισμένες προσπάθειές μου, με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Παπαχρήστο (βουλευτή Πρέβεζας) και Άντζελα Γκερέκου (βουλευτή Κέρκυρας), από το 2007 μέχρι και το 2009, που επί υπουργίας ΠΕΧΩΔΕ Δημήτρη Ρέππα και υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη, και με τη συμβολή όλων των παραγόντων του νομού (Δημάρχων, Περιφερειάρχη και εκπροσώπων μαζικών φορέων), προχώρησε η δημοπράτηση του έργου.
      Με καθυστέρηση, με προβλήματα και δυσκολίες ναι! Αλλά προχωράει και θα ολοκληρωθεί σύντομα, καθώς «έργο που δεν έγινε  ... είναι αυτό που ποτέ δεν ξεκίνησε …».
 
        Τρία οδικά έργα προς τα δυτικά παράλια είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει για την περιοχή του Ξηρομέρου – Βόνιτσας, της Αιτ/νιας και κατά συνέπεια της ευρύτερης περιοχής της Δυτ. Ελλάδος, καθώς αποτελούν παράθυρο προς τη θάλασσα, την ανάπτυξη, την ελπίδα και το μέλλον.
 
 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...