Ιούλ   Αύγουστος 2017   Σεπ

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1  2  3  4  5
  6  7  8  9101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Julianna Walker Willis Technology

Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα1533
mod_vvisit_counterΧθές2793
mod_vvisit_counterAll2145339
°F | °C
invalid location provided
Παραδόθηκε στην κυκλοφορία από
Τετάρτη, 26 Ιούλιος 2017 16:29

 

τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη

το τμήμα Αμφιλοχία – Σελλάδες Άρτας της Ιόνιας Οδού.

Χρήστος Σπίρτζης: «Ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια απ’ ότι χιλιόμετρα ανήκει στο παρελθόν»

Αρχές Σεπτεμβρίου τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού

από τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα

Σε 20’ η απόσταση Αμφιλοχία – Άρτα

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, το τμήμα (27 χιλιομέτρων)της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας μέχρι την παράκαμψη (Σελλάδες) Άρτας.

Ο κύριοςΣπίρτζης στην ομιλία του υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για ένα έργο κομβικής σημασίαςγια την ασφάλεια και την ταχύτητα των μετακινήσεων, με την παράδοση του οποίου, η Ιόνια Οδός γίνεται ενιαίος αυτοκινητόδρομος.

Με το νέο τμήμα του σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη λειτουργία, περνά οριστικά στο παρελθόν το πρόβλημα και η επικινδυνότητα με τις συνεχείς στροφές της περιοχής του Μενιδίου αναβαθμίζοντας έτσι ουσιαστικά την ασφάλεια των οδηγών - χρηστών του αυτοκινητόδρομου.

«Ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια απ’ ότι χιλιόμετρα ανήκει στο παρελθόν» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογραμμίζοντας έτσι την ασφάλεια που θα απολαμβάνει πια ο οδηγός – χρήστης του συγκεκριμένου αυτοκινητοδρόμου.

Με το νέο τμήμα η διάρκεια της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας έως και την παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά σήμερα μέσω του υφιστάμενου εθνικού οδικού δικτύου, δε θα ξεπερνά πλέον τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.

Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του έργου της Ιόνιας Οδού και την παράδοση του στο αμέσως προσεχές διάστημα την χαρακτήρισε ως «ένα όνειρο της Δυτικής Ελλάδος, ένα όνειρο της Ηπείρου, που της δίνει το πλεονέκτημα να έχει το δικό της ρόλο στην δίκαιη ανάπτυξη που οραματίστηκε και παρακολουθεί καθημερινά ο Πρωθυπουργός. Για να γείρει πλέον η πλάστιγγα της ανάπτυξης στην Δυτική Ελλάδα».

Ο Υπουργός επισήμανε για μια ακόμη φορά ότι τα έργα ανήκουν μόνο στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.

Το σύνολο του τμήματος που παραδόθηκε σήμερα είναι διπλής κατεύθυνσης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση.

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του τμήματος περιλαμβάνονται συνολικά 5 γέφυρες, 22 άνω και κάτω διαβάσεις και 34 οχετοί.

Στην παράδοση παραβρέθηκαν επίσης η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Όλγα Γεροβασίλη, Βουλευτές από την Ήπειρο, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες, οι Περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας και Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, Αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι όμορων δήμων και άλλοι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Οι αναλυτικές δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη έχουν ως εξής:

«Φίλες και φίλοι,

Όπως γνωρίζετε χθες η χώρα βγήκε στις αγορές με την επιτυχή έκδοση ενός ομολόγου. Η συμβολή του τεχνικού κόσμου, της ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, της συνολικής προσπάθειας που έχει κάνει η κυβέρνηση και όλοι οι συντελεστές στην επανάκτηση της φερεγγυότητας της χώρας είναι προφανής. Για αυτό είμαστε περήφανοι και εμείς και ο τεχνικός κόσμος, ο οποίος καλείται να σηκώσει και ένα μεγάλο τμήμα της προσπάθειας για την ανάκαμψη της χώρας και το ξεπέρασμα οριστικά της κρίσης που έχουμε μπει εδώ και αρκετά χρόνια.

Παραδίδουμε σήμερα σε κυκλοφορία 27 χιλιόμετρα της Ιονίας Οδού. Έχουμε ένα αναπόσπαστο ενιαίο δρόμο 182 χιλιομέτρων.

Οι συνεχείς επικίνδυνες στροφές του Μενιδίου είναι πλέον παρελθόν.

Ο δρόμος που έχει πολλαπλάσια εικονοστάσια απ’ ότι χιλιόμετρα ανήκει στο παρελθόν. Μειώνεται τουλάχιστον κατά 20 λεπτά η διαδρομή. Το μέρος αυτό του οδικού δικτύου έχει 5 γέφυρες, 22 διαβάσεις και 34 οχετούς.

Τις επόμενες ημέρες θα παραδοθεί και το τελευταίο κομμάτι, ο κόμβος, η ένωση της Ιόνιας Οδού με την Εγνατία και θα γίνουν τα εγκαίνια όλου του δρόμου τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου που θα έχουμε περάσει στην φάση της λειτουργίας της Ιονίας Οδού από τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να πω ότι το Αντίρριο – Γιάννενα πλέον θα είναι 1 ώρα και 40 λεπτά περίπου. Είναι ένα όνειρο της Δυτικής Ελλάδος, ένα όνειρο της Ηπείρου, που της δίνει το πλεονέκτημα να έχει το δικό της ρόλο στην δίκαιη ανάπτυξη που οραματίστηκε και παρακολουθεί καθημερινά ο Πρωθυπουργός. Για να γείρει πλέον η πλάστιγγα της ανάπτυξης στην Δυτική Ελλάδα.

Θα ήθελα επίσης να πω ότι λέμε πάρα πολύ καιρό για τα χρήματα που εξοικονομήθηκαν από τους τέσσερεις αυτοκινητοδρόμους, είναι 764 εκατομμύρια ευρώ, για τις στρεβλώσεις των συμβάσεων, για τα υψηλά διόδια, για όλα αυτά που έχουν ταλαιπωρήσει την χώρα για δεκαετίες. Θα ήμασταν άδικοι όμως αν σήμερα δεν πούμε και τα καλά και για τους παραχωρησιούχους και για τους εργολήπτες, γιατί πρέπει να τα λέμε όλα. Θα ήθελα να τους συγχαρώ και για την ποιότητα του έργου, αλλά κυρίως γιατί αν δεν προχωρούσαν σε ενοικίαση χωραφιών, για να ολοκληρωθεί το έργο, αυτό το έργο δεν θα είχε ολοκληρωθεί ποτέ, λόγω των καθυστερήσεων των απαλλοτριώσεων.

Το σημερινό τμήμα που παραδίδεται θα είχε παραδοθεί από τον Μάρτιο. Δεν είχε παραδοθεί γιατί ένας από τους συμπολίτες μας είχε την γνωστή συμπεριφορά. Βέβαια μη μας κατηγορήσουν πάλι για τους δικαστές. Το δικαστικό σώμα είχε τις ολιγωρίες, αν μη τι άλλο και τις καθυστερήσεις για το συγκεκριμένο τμήμα. Αυτό σημαίνει ότι αυτό το κομμάτι του έργου, θα μπορούσε να έχει παραδοθεί αρκετούς μήνες πριν και κάποιοι έχουν την ευθύνη και θα διερευνηθεί και η ευθύνη των καθυστερήσεων, αλλά και των τιμών των απαλλοτριώσεων σε όλη την Ελλάδα, για αυτά τα έργα.

Για να μην επαναληφθούν φαινόμενα που ακούσαμε στο παρελθόν, να ξέρετε ότι μετά την παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος, οι εργολήπτες θα χρειάζονται και δύο ημέρες για να ολοκληρώσουμε τον κόμβο της Άρτας, για να έχουμε ένα ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο, σύμφωνα με τις μελέτες που έχουνε γίνει.

Θα ήθελα να τονίσω ότι για εμάς τα έργα δεν ολοκληρώνονται. Για εμάς τα έργα θα ολοκληρωθούν όταν εγκατασταθεί το 2018 το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, όταν πετύχουμε σε συνεννόηση με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες, που έχουν δανείσει για τα έργα, την μείωση της τιμής των διοδίων και όταν συμπληρώσουμε τα έργα υποδομής, τα υπολειπόμενα έργα του οδικού δικτύου και μιας και είμαστε στην Δυτική Ελλάδα την Παρα-Ιόνια, την σύνδεση των αστικών κέντρων, όπως του Αγρινίου, της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με την Αλβανία και όλα τα υπόλοιπα αντιπλημμυρικά έργα, που δεν είχαν προβλεφθεί στον εσωτερικό σχεδιασμό, που έπρεπε να έχει η Ιόνια Οδός.

Δεν θα κουραστούμε να επαναλάβουμε ότι τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο, αλλά ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και εμείς όλοι μαζί δοκιμαζόμαστε για την αποτελεσματικότητα μας, για το ξεπέρασμα αγκυλώσεων του παρελθόντος και για την συνεργασία της Κυβέρνησης με την τοπική αυτοδιοίκηση, προκειμένου να ωριμάσουν, για να ολοκληρωθούν πολύ πιο γρήγορα τα έργα υποδομής».

Εν συνεχεία σε παρέμβαση της η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. ΌλγαΓεροβασίλησημείωσε αναλυτικά:

Καλησπέρα σε όλους.

Φίλες και φίλοι,

Βήμα – βήμα η χώρα ξαναχτίζεται. Είμαστε σε μέρες με θετικές ειδήσεις. Δεν έχει ολοκληρωθεί φυσικά, αλλά έχουμε λόγους με θάρρος να αντιμετωπίσουμε το άμεσο μέλλον, με αισιοδοξία και προοπτική εξόδου από την κρίση και από τα μνημόνια. Ο στόχος βεβαίως είναι αυτό να αποτυπωθεί και στην καθημερινότητα του πολίτη, πέραν από τους δείκτες της οικονομίας, οι οποίοι όπως ξέρετε πάνε καλά.

Είχαμε την ευχάριστη είδηση από χθες της εξόδου της χώρας στις αγορές και σήμερα είμαστε εδώ, που για το νομό μας, για την Άρτα – θα μιλήσω ως Αρτινή - το έργο έχει ολοκληρωθεί και αυτό δεν είναι μια ψεύτικη είδηση, είναι μια πραγματική είδηση και για αυτό δεν θα τη δείτε και στα μεγάλα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Δεν είναι κατασκευασμένο θέμα, είναι κατασκευασμένο έργο. Αυτό δεν είναι μακέτα. Αυτό δεν απασχολεί πολύ, αισθάνομαι την ανάγκη να το σχολιάσω αυτό, θα μου επιτρέψετε, εξαιτίας όλης αυτής της χθεσινής απογύμνωσης στα μέσα μαζικής επικοινωνίας, με την κατασκευή ειδήσεων, με την διασπορά ειδήσεων και την αναπαραγωγή της από δήθεν σοβαρά μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Αυτό για το μέχρι χθες. Από σήμερα λοιπόν πιο αισιόδοξοι και με δύναμη να αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα προβλήματα της χώρας. Οι δυσκολίες δεν έφυγαν, είναι εδώ. Τα βήματα γίνονται. Βήμα βήμα και δυναμωμένοι θα βγούμε από την επιτροπεία, από τα αδιέξοδα της οικονομικής κρίσης, που προκάλεσαν και κοινωνική κρίση βεβαίως.

Καλή συνέχεια.

Αμέσως μετά την παράδοση του δρόμου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε στους δημοσιογράφους:

  • Για την χθεσινή έξοδο της χώρας στις αγορές

« Είναι το στοίχημα της χώρας, να ξεπεράσει οριστικά την κρίση, να γίνει μια Ευρωπαϊκή, κανονική δημοκρατία. Είναι η δέσμευση του Αλέξη του Τσίπρα και της κυβέρνησης να βγάλει τη χώρα οριστικά και τον Ελληνικό λαό από τη κρίση που την έβαλαν άλλοι και πιστεύουμε ότι βήμα – βήμα χωρίς πανηγυρισμούς, με πολύ συστηματική δουλειά πετυχαίνουμε σε όλους τους τομείς ξεπερνώντας και αγκυλώσεις και εμπόδια με πολύ σκληρή δουλειά, με συλλογική δουλειά και με προσπάθεια….

Τα μηνύματα είναι προφανή. Τα μηνύματα είναι ότι σε αυτά που δεσμευόμαστε απέναντι στους δανειστές μας αλλά κυρίως απέναντι στον Ελληνικό Λαό τηρούνται, τον Αύγουστο του επόμενου χρόνου η χώρα θα είναι έξω από τα μνημόνια, ο Αλέξης Τσίπρας θα φορέσει γραβάτα και πιθανά εμείς να τη βγάλουμε».

  • Για τα συνοδά έργα και τις εκκρεμότητες από την αυτοδιοίκηση σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού

«Υπήρχε, το έχουμε πει πολλές φορές κακός σχεδιασμός σε όλα τα μεγάλα έργα υποδομών. Στην Ιόνια που είναι ένα χαρακτηριστικό τέτοιο παράδειγμα, δεν είχαν προβλεφθεί αντιπλημμυρικά έργα στο Νομό Αιτωλοακαρνανίας, που όφειλαν να γίνουν τόσο στις σήραγγες της Κλόκοβας, όσο και στην πόλη του Μεσολογγίου. Δεν είχαν προβλεφθεί οι συνδέσεις με μεγάλα αστικά κέντρα, όπως αυτή του Αγρινίου. Δεν είχαν προβλεφθεί οι ιδιαιτερότητες μεταξύ Πρέβεζας και Ιωαννίνων, που σχετίζονται πάλι με την αντιπλημμυρική θωράκιση των περιοχών αυτών. Δεν είχε, και είναι ανέκδοτο αυτό, προβλεφθεί ούτε στη Παραχώρηση της Ιόνιας οδού, ούτε στα τέσσερα έργα της Παρα-Ιόνιας, να υπάρχει σύνδεση της Παρα-Ιόνιας με την Ιόνια οδό. Αυτό δείχνει τον τρόπο που γίνονταν τα έργα, και που σχεδιάζονταν τα έργα. Πιστεύουμε ότι με τις θεσμικές αλλαγές που ήδη έχουν ψηφιστεί, με την συγκρότηση της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικών Υποδομών στο Υπουργείο να έχουμε ένα πολύ καλό συντονισμό για τα έργα υποδομών του υπουργείου, των περιφερειών και των δήμων της χώρας, να ξέρουμε ποια έργα γίνονται και με ποια ιεράρχηση. Η δεύτερη προσπάθεια που κάνουμε είναι η συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών ώστε τα έργα υποδομής, να υπηρετούν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, να συμμετέχουν στον σχεδιασμό και να βάζει η τοπική κοινωνία, οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, την ιεράρχηση και τις προτεραιότητες των έργων υποδομής που πρέπει να γίνουν».

  • Για το πότε θα γίνει η ανακοίνωση των συνοδών έργων

«Πάρα πολύ σύντομα. Η περίοδος κατασκευής ολοκληρώνεται άρα στη περίοδο λειτουργίας πρέπει όλα αυτά να έχουν κλείσει και να έχουν συμφωνηθεί. Είμαστε σε τελική φάση των διαπραγματεύσεων για τα συνοδά έργα».

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

 

Το υπό παράδοση τμήμα ξεκινά στο 102,3 χλμ. της Ιόνιας Οδού και φθάνει έως το 129,6 χλμ. (δηλαδή ξεκινά από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Αμφιλοχίας και φθάνει έως την Παράκαμψη Άρτας) 

 

 Με την παράδοση αυτών των ενδιάμεσων 27 χιλιομέτρων, η Ιόνια Οδός γίνεται ένας ενιαίος αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 182 χιλιομέτρων. Με το νέο τμήμα, παρακάμπτονται οι στροφές της περιοχής Μενιδίου και η διάρκεια της διαδρομής από Α/Κ Αμφιλοχίας έως και Παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά που διαρκεί σήμερα μέσω υφιστάμενης εθνικής οδού, δε θα ξεπερνά τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.

 

Το σύνολο του τμήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση. Στην κεντρική νησίδα εφαρμόζεται αμφίπλευρο στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey.

 

Αναλυτικά, τα πλάτη των λωρίδων είναι:

 

  • 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 14,50μ. [2x(3,50+3,75)].
  • 1 λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με την αντίστοιχη εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 5,00μ.[2x(2,25+0,25)].
  • Κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,50μ.

 

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του τμήματος περιλαμβάνονται συνολικά 5 γέφυρες, 22 άνω και κάτω διαβάσεις και 34 οχετοί. Στις Χ.Θ. 105+250, 116+000 και 128+000 στη διάθεση των χρηστών βρίσκονται χώροι προσωρινής στάθμευσης με W.C, ενώ στη Χ.Θ. 111+277 βρίσκεται ο μετωπικός σταθμός διοδίων Μενιδίου.

 

Τέλος, στο τμήμα συναντάται ο Ημικόμβος Κομποτίου στη Χ.Θ. 125+700 ο οποίος συνδέει την Ιόνια Οδό με την υφιστάμενη εθνική οδό Αντιρρίου – Άρτας. Η μορφή του κόμβου είναι μισό διαμάντι. Ο κλάδος 1 εξυπηρετεί την έξοδο του αυτ/μου προς την Άρτα και ο κλάδος 2 εξυπηρετεί την είσοδο στον αυτ/μου προς το Αγρίνιο.


================================================================

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΓΙΑ : Γέφυρα Μενιδίου, Γέφυρα ρέματος Χαβα και Γέφυρα ρέματος Κακαβάκια.

 

           Γέφυρα Μενιδίου (BR 43) Χ.Θ. 118+300. Η μεγαλύτερη γέφυρα της Ιόνιας Οδού, συνολικού μήκους 539 μέτρων και μέγιστου ύψους 33 μέτρων.

 

Γέφυρα με 2 ανεξάρτητους κλάδους μήκους L=539m ,διαμήκης κλίση 5% και εγκάρσια κλίση 6.50%

 

Μέθοδος κατασκευής με προκατασκευασμένες δοκούς (Η= 2.05μ.) και πρόπλακες πάχους 8εκ. Εγχυτο σκυρόδεμα επί τόπου ελάχιστου πάχους 20 εκ. Συνολικό πάχος καταστρώματος min 28εκ. Κάθε κλάδος αποτελείται από 14 ανοίγματα 39μ.Το πρώτο και τελευταίο άνοιγμα είναι 35,50μ.Στο άνοιγμα κάθε κλάδου 4 προκ δοκοί-σύνολο 112 δοκοί (56 δοκοί/ανά κλάδο) Σύνολο βάθρων 13 εκ των οποίων μόνο το βάθρο M8 θεμελιώνεται με κεφαλόδεσμο επί (6 πασσάλων D=120εκ και μήκους (βάθους) 6μ για τον αρ. κλάδο & 9μ για το δεξιό κλάδο. Τα υπόλοιπα βάθρα επί επιφανειακού θεμελίου (πέδιλου) πάχους 2.50μ Πλάτος κάθε κλάδου 13,26μ (11,45 2 λωρ. κυκλοφορίας - +1,25 εξ. πεζοδρόμιο +0,56 N.J). Διάκενο ανάμεσα στους 2 κλάδους 0.68m.

 

           Γέφυρα ρέματος Χαβα (G029): Το τεχνικό διαμορφώνεται σε δύο ανεξάρτητους στατικά κλάδους, τεσσάρων ανοιγμάτων ο καθένας (28.75+30.0+30.0+28.75) m.

 

Η χάραξη του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή τού τεχνικού είναι οριζοντιογραφικά σε αριστερόστροφη καμπύλη ακτίνας R= 750.00m και μηκοτομικά σε καμπύλη ακτίνας 15000.00m με μεταβλητή ανοδική κλίση 1.3%-1.6%.Η αρχή της γέφυρας του Δεξιού Κλάδου είναι στη Χ.Θ. 106+371.66 και το πέρας στη Χ.Θ. 106+488.35. Αντίστοιχα η αρχή της γέφυρας του Αριστερού Κλάδου είναι στη Χ.Θ. 106+370.83 και το πέρας στη Χ.Θ. 106+489.17. Η γέφυρα αποτελείται από δύο ανεξάρτητους στατικά κλάδους. Κάθε κλάδος αποτελείται από φορέα τεσσάρων ανοιγμάτων, συνολικού μήκους μεταξύ των αξόνων στήριξης επί των ακροβάθρων 117.50m. Το συνολικό πλάτος κάθε κλάδου είναι 13.26m. Το πλάτος του καταστρώματος είναι 11.45m. Προβλέπεται πεζοδρόμιο πλάτους 1.25m με στηθαίο ΣΑΟ στην δεξιά (εξωτερική) οριογραμμή του κάθε κλάδου και στηθαίο τύπου New Jersey στην αριστερή (εσωτερική) οριογραμμή. Μεταξύ των δύο κλάδων μεσολαβεί απόσταση 0.68m. Ο φορέας κάθε ανοίγματος των δύο κλάδων αποτελείται από τέσσερις (4) αμφιέρειστες προκατασκευασμένες δοκούς από προεντεταμένο σκυρόδεμα Β45 (C40/50), συνολικού μήκους 29.00m. Οι δοκοί είναι διατομής Τ με πεπλατυσμένο κάτω πέλμα. Το ύψος τους είναι 2.03m, το πλάτος του άνω πέλματος είναι 1.60m, του κάτω πέλματος 0.85m και το πάχος του κορμού 0.25m. Οι δοκοί τοποθετούνται ανά 3.35m αξονική απόσταση μεταξύ τους. Στις δοκούς αυτές θα έχει προηγηθεί η επιβολή του συνόλου της προέντασης (προένταση σε μία φάση). Η πλάκα του καταστρώματος κατασκευάζεται συνεχής και κατά μήκος με τη σκυροδέτηση τμήματος αποκαταστάσεως συνεχείας πάνω από τις θέσεις των μεσόβαθρων και επί μήκους 2.00m περίπου.

 

           Γέφυρα ρέματος Κακαβάκια (G031): Το τεχνικό διαμορφώνεται σε δύο ανεξάρτητους στατικά κλάδους, τριών ανοιγμάτων ο καθένας (23.75+25.0+23.75) m.

 

Η χάραξη του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή τού τεχνικού είναι οριζοντιογραφικά σε αριστερόστροφη καμπύλη ακτίνας R= 750.00m και μηκοτομικά σε καμπύλη ακτίνας 15000.00m με μεταβλητή ανοδική κλίση 1.3%-1.6%. Η αρχή της γέφυρας του Δεξιού Κλάδου είναι στη Χ.Θ. 106+961.75 και το πέρας στη Χ.Θ. 107+033.80. Αντίστοιχα η αρχή της γέφυρας του Αριστερού Κλάδου είναι στη Χ.Θ. 106+961.29 και το πέρας στη Χ.Θ. 107+034.25. Η γέφυρα αποτελείται από δύο ανεξάρτητους στατικά κλάδους. Κάθε κλάδος αποτελείται από φορέα τριών ανοιγμάτων, συνολικού μήκους μεταξύ των αξόνων στήριξης επί των ακροβάθρων 72.50m. Το συνολικό πλάτος κάθε κλάδου είναι 13.26m. Το πλάτος του καταστρώματος είναι 11.45m. Προβλέπεται πεζοδρόμιο πλάτους 1.25m με στηθαίο ΣΑΟ στην δεξιά (εξωτερική) οριογραμμή του κάθε κλάδου και στηθαίο τύπου New Jersey στην αριστερή (εσωτερική) οριογραμμή. Μεταξύ των δύο κλάδων μεσολαβεί απόσταση 0.68m. Ο φορέας κάθε ανοίγματος των δύο κλάδων αποτελείται από τέσσερις (4) αμφιέρειστες προκατασκευασμένες δοκούς από προεντεταμένο σκυρόδεμα Β45 (C40/50), συνολικού μήκους 24.00m. Οι δοκοί είναι διατομής Τ με πεπλατυσμένο κάτω πέλμα. Το ύψος τους είναι 2.03m, το πλάτος του άνω πέλματος είναι 1.60m, του κάτω πέλματος 0.85m και το πάχος του κορμού 0.25m. Οι δοκοί τοποθετούνται ανά 3.35m αξονική απόσταση μεταξύ τους. Στις δοκούς αυτές θα έχει προηγηθεί η επιβολή του συνόλου της προέντασης (προένταση σε μία φάση). Η πλάκα του καταστρώματος κατασκευάζεται συνεχής και κατά μήκος με τη σκυροδέτηση τμήματος αποκαταστάσεως συνεχείας πάνω από τις θέσεις των μεσόβαθρων και επί μήκους 2.00m περίπου.

 

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...