Σεπ   Οκτώβριος 2021   Νοέ

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Julianna Walker Willis Technology

Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα130
mod_vvisit_counterΧθές279
mod_vvisit_counterAll8011198
°F | °C
invalid location provided
Ο ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥΦΛΙΑ

 

magrioths

Δήλωση  του Πολιτικού Εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα και Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννη Μαγκριώτη σχετικά με την επίσκεψη του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά στο νομό Αιτωλοακαρνανίας    

«Δυστυχώς η Κυβέρνηση, όπως και σε όλη τη χώρα, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρεται είναι η κομματική της  προπαγάνδα και οι προεκλογικές της φιέστες.

Έτσι:

α) Για τρίτη φορά ανεβαίνει η παράσταση «Παράδοση παράκαμψης Αγρινίου». Μάλιστα στα μέσα Μάρτη στο έργο αυτό ήταν πρωταγωνιστής ο κ. Καραμανλής.

Σήμερα ο κ. Σουφλιάς αναγνώρισε πως οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση, οφείλονται σε αρχαιολογικά ευρήματα, σε εδαφολογικές δυσκολίες και μια σειρά άλλους λόγους.

Τέτοιους λόγους όμως ποτέ δεν αναγνώριζε η ΝΔ όταν ήταν στην αντιπολίτευση.

Κρύβει όμως το βασικό λόγο της καθυστέρησης στην παράδοση αυτού του δρόμου, του οποίου  το μισό περίπου τμήμα  ήταν σχεδόν ολοκληρωμένο το 2004 και το υπόλοιπο μισό είχε δημοπρατηθεί το 2003 με διασφαλισμένους πόρους. Ο βασικός λόγος της σημαντικής καθυστέρησης, στην ολοκλήρωση του, ήταν η υποχρηματοδότηση του έργου, από τη κυβέρνηση της ΝΔ.

Δεν έχει μελετήσει και φυσικά δεν έχει δεσμεύσει πόρους για τη σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την παράκαμψη, γεγονός που οδηγεί στην απομόνωση της πόλης από το δυτικό άξονα.

Δεν έχει μελετήσει τη σύνδεση του λιμανιού του Αστακού με το δυτικό άξονα, βασική αναπτυξιακή υποδομή για την Αιτωλοακαρνανία και τη Δυτική Ελλάδα.

Δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με την Παρατριχώνεια οδό, ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη μιας ολόκληρης περιοχής και ειδικότερα της ορεινής Αιτωλοακαρνανίας.

Οι πόροι που έχει δεσμεύσει για τον οδικό άξονα Αγρίνιο- Καρπενήσι,  υπολείπονται κατά πολύ για την ολοκλήρωση του, μέχρι το 2015.

Για το τμήμα Καρπενήσι - Λαμία, ούτε καν τη μελέτη του έχει χρηματοδοτήσει.

β) Για μια ακόμη φορά, καλεί τα τηλεοπτικά δίκτυα να πάρουν εικόνες σε  ουσιαστικά «εικονικά σκηνικά».

Μπορεί να μας πει που υπάρχει η σήραγγα της Καληδόνας;

Πως μπορεί να παρουσιάζετε ως έργο, περιορισμένες επιφανειακές χωματουργικές εργασίες των τελευταίων 15 ημερών, για τις ανάγκες της προεκλογικής φιέστας.

Ποιόν μπορεί να πείσει ο κ. Σουφλιάς, ότι όλα αυτά δεν είναι προεκλογικές φιέστες;

Εκτός και αν μας πει ότι «συνωμότησαν τα πάντα στο σύμπαν» όπως λέει και ο  Paulo Coelho, για να είναι οι επιθυμίες του κ. Σουφλιά, πραγματικότητα.

 Όλες οι περιφέρειες της χώρας την τελευταία πενταετία γνώρισαν μεγάλη οικονομική και κοινωνική υποχώρηση. Η περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας γνώρισε την μεγαλύτερη.

 Αυτό είναι αποτέλεσμα των επιλογών της κυβέρνησης. Η δραματική μείωση του ΠΔΕ τα τελευταία πέντε χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την υπεξαίρεση 15,5 δις ευρώ αθροιστικά από την ανάπτυξη κυρίως της ελληνικής περιφέρειας.

  Η κυβέρνηση πιστή στην νεοφιλελεύθερη ιδεολογία της, περιέκοψε τους σίγουρους αυτούς πόρους για την ανάπτυξη της περιφέρειας, πιστεύοντας πως θα καλυφθεί το έλλειμμα αυτών των αναπτυξιακών πόρων από τις ιδιωτικές επενδύσεις. Ιδιωτικές επενδύσεις όμως δεν υπήρξαν, παρ' ότι η κυβέρνηση μείωσε δραστικά την φορολογία των μεγάλων επιχειρήσεων.

  Δεν υπήρξαν καθόλου ιδιωτικές επενδύσεις στην περιφέρεια. Το μεγάλο κεφάλαιο επενδύει εκεί που υπάρχει άμεση  απόδοση και αναπτύσσονται οι οικονομίες κλίμακος. Αυτές οι προϋποθέσεις δεν υπάρχουν στην ελληνική περιφέρεια. Αυτό αποκαλύπτει την επιπολαιότητα, το  νεοφιλελεύθερο δογματισμό αλλά και την επικινδυνότητα της νεοδημοκρατικής πολιτικής.  

  Αυτός είναι ο λόγος που αποδυναμώθηκαν τα αναπτυξιακά και κοινωνικά αποθέματα της χώρας, γι' αυτό και θα είναι πιο επώδυνη η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση για τη χώρα μας, παρ' ότι δεν είχε πρωτογενές πρόβλημα το χρηματοπιστωτικό σύστημα στη χώρα μας, όπως σε άλλες χώρες. 

   Ειδικότερα για την Αιτωλοακαρνανία, η έλλειψη των οδικών αξόνων την κρατούσε χρόνια απομονωμένη. Ο  εκτεταμένος πρωτογενής τομέας της οικονομίας με την μεγάλη συρρίκνωση του τα τελευταία χρόνια δημιούργησε  ένα εκρηκτικό μίγμα υψηλής ανεργίας και χαμηλών εισοδημάτων.  Η Αιτωλοακαρνανία και η Δυτική Ελλάδα έχουν απόλυτη ανάγκη να βγουν από την απομόνωση.

          Η Ιόνια Οδός είναι ένα έργο στρατηγικής σημασίας που μελετήθηκε από το ΠΑΣΟΚ.

Ουσιαστικά όμως ακόμη δεν έχει ξεκινήσει  και αυτό οφείλεται στην αδυναμία  της κυβέρνησης να παραδώσει ελεύθερους τους χώρους, αφού  δεν έχει προχωρήσει σε απαλλοτριώσεις για να αρχίσει η κατασκευή της. Το Δεκέμβρη του 2008 ήταν η τελική ημερομηνία για την παράδοση των χώρων σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού. Μέχρι σήμερα όμως έχει παραδώσει μόνο 13 χιλ. από τα 196 χιλ. Συνεπώς η κατασκευαστική κοινοπραξία η οποία πήρε προκαταβολή και εισπράττει τα διόδια σε τμήματα του ΠΑΘΕ από τον Απρίλη του 2008, ουσιαστικά δεν μπορεί να ξεκινήσει το έργο και γι' αυτό ευθύνεται η κυβέρνηση.

Το έργο αυτό  θα είναι πανάκριβο, γιατί γίνεται ουσιαστικά με ιδιωτική χρηματοδότηση και θα το πληρώσει η τοπική και περιφερειακή οικονομία της περιοχής με την καταβολή διοδίων.

 Ο Νομός Αιτωλοακαρνανίας έχει μοναδικά φυσικά αποθέματα, όπως οι υδάτινοι πόροι, λίμνες, ποτάμια όπως και απαράμιλλο φυσικό περιβάλλον και εκτεταμένες ακτές. Το τοπικό, νομαρχιακό αλλά και εθνικό δίκτυο της περιοχής είναι ανεπαρκέστατο και ακατάλληλο, είναι τροχοπέδη στην ανάπτυξη του νομού. Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν έχει δεσμεύσει σχεδόν καθόλου πόρους στο Δ ΚΠΣ για την κατασκευή  τουλάχιστον κάποιων τμημάτων του αναγκαίου αυτού δικτύου».

Μόνο η γενναία αύξηση του ΠΔΕ και ο επανασχεδιασμός του Δ΄ ΚΠΣ (ΕΣΠΑ) με απόλυτη προτεραιότητα στη περιφέρεια, μπορεί να δώσει την ευκαιρία και στη Δυτική Ελλάδα να κερδίσει τις χαμένες ευκαιρίες.

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...