Σεπ   Οκτώβριος 2021   Νοέ

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Julianna Willis Technology

Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα187
mod_vvisit_counterΧθές279
mod_vvisit_counterAll8011255
°F | °C
invalid location provided
ΦΙΕΣΤΑ ΣΟΥΦΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ

                                                                     

Αυτό είναι το έργο του ΥΠΕΧΩΔΕ, εγκαίνια λίγο πριν τις ευρωεκλογές...

soyflias-6

Πέρασαν περισσότερα από πέντε χρόνια και  η ΝΔ «έδωσε» 22 χιλιόμετρα δρόμου στην Αιτωλ/νία...

Πρωτοφανής η βιασύνη για την παράδοση του έργου, δηλώσεις του Υπουργού για τις παρεμβάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ

Θ. Μωραΐτης: «πέντε χαμένα χρόνια η προσφορά τους»

 A. Mακρυπίδης: "Η πολιτική της Κυβέρνησης της Ν.Δ και του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κου Σουφλιά για την Αιτ/νία εξαντλείται στο να εγκαινιάζει το έργο που μελετήθηκε, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε "εν πολλοίς" επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ" 

Με μια βιαστική επίσκεψη επικοινωνιακού χαρακτήρα, ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ βρέθηκε χθες στην Αιτωλ/νία και παρέδωσε στην κυκλοφορία την παράκαμψη του Αγρινίου. Ενός έργου, για το οποίο ο κ. Σουφλιάς, δεν είπε τίποτε για τις σοβαρές καθυστερήσεις που παρουσίασε. Ο Υπουργός προτίμησε να κάνει έναν απολογισμό του προγραμματισμού που έχει το ΥΠΕΧΩΔΕ για την περιοχή, μιας και  ουσιαστικά το έργο του Υπουργείου που ολοκληρώθηκε για την περιοχή, είναι αυτά τα 22 χιλιόμετρα της παράκαμψης.

Στην ολοκλήρωση του έργου και των κόμβων σύνδεσης ειδικότερα, παρατηρήθηκε μια πρωτοφανής βιασύνη, μόνο και μόνο για να παραδοθεί τις παραμονές των ευρωεκλογών.

Προφανώς αυτήν την αντίληψη έχει η κυβέρνηση και ο κ. Σουφλιάς για την νοημοσύνη των κατοίκων του νομού Αιτωλ/νίας.

Μέσα από τις δηλώσεις του Υπουργού, που έγιναν στο Κεφαλόβρυσο, προκύπτουν αρκετά ζητήματα που πρέπει να επισημανθούν:

Πρέπει να σημειωθεί πως το έργο της παράκαμψης η σημερινή κυβέρνηση το βρήκε δημοπρατημένο, κάτι που απέφυγε να πει ο Υπουργός, όπως φυσικά δεν αναφέρθηκε και στους λόγους καθυστέρησης, που σχετίζονταν με την εμπλοκή  στο έργο της εταιρίας «Μηχανική». Ο κ. Σουφλιάς έτσι απέφυγε χθες να μιλήσει και για τη δημοπράτηση και για τον ανάδοχο. Να θυμίσουμε πως ήταν εκείνη η περίοδος που η τότε «γαλάζια» πλsoyflias-2ειοψηφία της Ν/Α Αιτωλ/νίας, παρουσίαζε με «αλήστου μνήμης» δελτία τύπου την Μηχανική ως ανάδοχο του έργου. Αυτός ήταν και ο λόγος που τότε  εκπαραθυρώθηκε δημοσιογράφος από το τοπικό κανάλι...όταν είχε φέρει σε δύσκολη θέση τον τότε αντινομάρχη κ. Γεροπάντα.

Για το συγκεκριμένο έργο που εγκαινίασε χθες ο κ. Σουφλιάς, υπάρχουν όμως και άλλα ερωτηματικά, με κύριο αυτό της πρωτοφανούς βιασύνης που επιδείχθηκε για την ολοκλήρωσή και παράδοσή του λίγες μέρες πριν από τις ευρωεκλογές. Πέραν της συμπεριφοράς που τουλάχιστον ως παλαιοκομματική μπορεί να χαρακτηριστεί και της προσβλητικής στάσης απέναντι στους Αιτωλ/νες, αυτή η βιασύνη μπορεί να υποκρύπτει και κινδύνους για την ασφάλεια και την λειτουργικότητα του έργου, κάτι που επισημάνθηκε εδώ και καιρό από την αντιπολίτευση. Υπάρχει λοιπόν ζήτημα ως προς την αρτιότητά του.

Ο κ. Σουφλιάς, στις δηλώσεις του που ακολουθούν, αναφέρθηκε και σε άλλα έργα, όπως αυτό της Ναυπάκτου, την Αλευράδα κλπ που επίσης παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση, η αλήθεια όμως είναι μια: πως σε παραπάνω από πέντε χρόνια, η κυβέρνηση της ΝΔ «δίνει» στην Αιτωλ/νία 21,5 χιλιόμετρα δρόμου. Σε έξι χρόνια να θυμίσουμε κατασκευάστηκε το σύνθετο έργο της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και σε τρία η υποθαλάσσια ζεύξη στο Ακτιο...

Με αυτούς τους ρυθμούς να δούμε το θα γίνει με τα έργα που μόλις ξεκινούν, όπως αυτό της Ιόνιας οδού η με αυτά που θα δημοπρατηθούν όπως το Αμβρακία - Ακτιο, που έπειτα από ασφυκτικές πιέσεις το Υπουργείο πείστηκε για την σπουδαιότητά του και το δημοπρατεί μετά από πολλές αναβολές τον Ιούλιο, με εξαιρετικά υψηλό κόστος μάλιστα που ξεπερνά ανά χιλιόμετρο και αυτό της Εγνατίας, χωρίς σήραγγες ή γέφυρες...

Ο Υπουργός επίσης δεν είπε κουβέντα για το έργο Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία, που είχε παλιότερα δεσμευτεί για έργα 70 εκατομ. ευρώ μέσα στο 2008, ενώ ερωτηματικά υπάρχουν για την μελέτη του έργου Κεφαλόβρυσο-Πλατυγιάλι-Αστακός κ.α. Παράλληλα, θυμήθηκε και το έργο για την άρση της επικινδυνότητας της υφιστάμενης εθνικής οδού, τα οποία ως γνωστόν μετατίθενται για το άγνωστο μέλλον μιας και εταιρία που το ανέλαβε, αδυνατεί να το υλοποιήσει...

Ο Υπουργός ίσως θα μπορούσε να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στα έργα που υλοποιεί στην πατρίδα του τη Θεσσαλία (με πρώτη και καλύτερη την καταστροφική εκτροπή του Αχελώου) και σε αυτά της Αιτωλ/νίας.

Παρά την ασθμαίνουσα προσπάθεια της τοπικής ΝΔ να περισώσει την κατάσταση, τα εγκαίνια της παράκαμψης μια εβδομάδα πριν τις εκλογές μας οδηγούν εύκολα στο συμπέρασμα: Στον φτωχότερο νομό της χώρας, με τους φτωχότερους κατοίκους και την μεγαλύτερη υπανάπτυξη, η κυβέρνηση συμπεριφέρεται σαν να  έχει μπροστά της υπηκόους τριτοκοσμικής χώρας, με νοοτροπία που ξεπερνούν κι' αυτόν τον θρυλικό Μαυρογιαλούρο...

Φαίνεται πως το ηχηρό μήνυμα των εκλογών του 2007, δεν το πήρε ποτέ η ΝΔ και η κυβέρνηση, για να συνεχίζουν να μας συμπεριφέρονται έτσι...

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥΦΛΙΑ

Μετά την «επιθεώρηση» στην Καλυδώνα και την επίσκεψη στο Κεφαλόβρυσο, ο κ. Σουφλιάς τόνισε μεταξύ άλλων:

«Παραδίδουμε σήμερα στη κυκλοφορία ένα πολύ σημαντικό έργο για την Δυτική Ελλάδα. Την ευρεία παράκαμψη του Αγρινίου μήκους 34 χλμ.

Σας καλωσορίζω στην επίσημη τελετή εγκαινίων της  παράκαμψης Αγρινίου και πιο συγκεκριμένα του τμήματος από τον κόμβο Κεφαλόβρυσου ως τον κόμβο Κουβαρά.

Είναι ένα έργο που η ευρύτερη περιοχή, ολόκληρη η Δυτική Ελλάδα, το περίμενε επί χρόνια, δεκαετίες ολόκληρες. Και όταν εμείς λέγαμε ότι θα το παραδώσουμε έως το καλοκαίρι του 2009, δεν μας πίστευε κανείς! Να όμως που τηρήσαμε την υπόσχεσή μας... Να όμως που δεν μένουμε στα λόγια αλλά κάνουμε πράξεις... Να όμως που ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα!

Όπως γνωρίζετε, μιλάμε για ένα πολύ κρίσιμο έργο. Δεν είναι μόνο το ότι μειώνει σημαντικά τις αποστάσεις, κατά 11,5 χιλιόμετρα, και συντομεύει τουλάχιστον κατά 30 λεπτά το ταξίδι για την Αθήνα. Το πιο σημαντικό, είναι το θέμα της ασφάλειας...

Φτιάξαμε ένα δρόμο υψηλών προδιαγραφών και απόλυτης ασφαλείας, ο οποίος αντικαθιστά έναν πραγματικό δρόμο καρμανιόλα... Ίσως το πιο επικίνδυνο, το πιο φονικό τμήμα του παλαιού εθνικού δικτύου σήμερα γίνεται επιτέλους παρελθόν. Αρκεί να σας πω ότι σε αυτό το κομμάτι που αντικαθίσταται σήμερα, είχαμε κατά μέσο όρο τον τραγικό απολογισμό των 87 τραυματιών και 10 νεκρών ετησίως. Για να μην αναφερθώ στην αποφράδα χρονιά του 2005, όταν είχαμε 116 τραυματίες και 18 νεκρούς. Αριθμοί απίστευτοι, κόστος σε ανθρώπινες ζωές αβάστακτο, το οποίο ήταν ο σημαντικότερος λόγος, το ισχυρότερο κίνητρο για να πούμε «ως εδώ» και να εργαστούμε σκsoyflias-1ληρά για να κάνουμε πραγματικότητα αυτόν το νέο δρόμο.

Αφού αναφέρθηκε σε στοιχεία του έργου, σε άλλο σημείο της δήλωσης του ο Υπουργός, μίλησε στη συνέχεια για την Ιόνια οδό:

«Το έργο αυτό μπορεί να είναι σπουδαίο, αλλά δεν είναι παρά ένα μέρος του μεγάλου προγράμματος έργων που πραγματοποιούμε στην ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.

Και πρώτα απ' όλα, αναφέρομαι σε ολόκληρο το τεράστιο έργο που ονομάζεται Ιόνια Οδός. Το έργο αυτό έχει φύγει πλέον από τη σφαίρα των εξαγγελιών στις οποίες παρέμενε επί δεκαετίες και έχει ξεκινήσει. Το συνολικό του κόστος ανέρχεται σε 1,4 δισ. ευρώ -και για να έχετε μια τάξη μεγέθους, ο προϋπολογισμός του είναι διπλάσιος από τον προϋπολογισμό της ζεύξης Ρίο-Αντίρριο. Ο αυτοκινητόδρομος από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα έχει συνολικό μήκος περίπου 196 χλμ -και από αυτά, τα 117 χλμ. κατασκευάζονται εντός του Νομού Αιτωλοακαρνανίας.

Τα 34 χιλιόμετρα από αυτά, παραδίδονται σήμερα στην κυκλοφορία. Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης μέσα σε 40 μήνες δηλαδή μέχρι 19.04.2011 προβλέπεται με αποκλειστική προθεσμία η ολοκλήρωση του τμήματος Αντιρρίου - Αγρινίου. Και μέχρι το τέλος του 2013, η ολοκλήρωση όλου του άξονα της Ιονίας Οδού.

Ως προς τα έργα που κατασκευάζονται, ο Υπουργός αναφέρθηκε:

«Το 1ο τμήμα της σύνδεσης Αστακού και Πλατυγυαλίου με το Δυτικό Άξονα, συνολικού μήκους 7,5 χιλιομέτρων προϋπολογισμού 20 εκ ευρώ. Η εργολαβία αυτή προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2009.

  •  Θυμίζω ότι ολοκληρώσαμε την παράκαμψη Ναυπάκτου, με συνολικό προϋπολογισμό 42 εκ. ευρώ και μήκος 13 χλμ. Ξεκίνησε το 1983, με πολύ αργούς ρυθμούς. Με την διάθεση όμως 31 εκ. ευρώ από το 2004 το έργο κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε στην κυκλοφορία ολόκληρο τον Απρίλιο του 2008.
  •  Ολοκληρώσαμε επίσης ένα μικρό αλλά σημαντικότατο έργο, την οδό Αλευράδας - Γέφυρας Τατάρνας, μήκους 7,5 χλμ, που συνδέει την Επαρχία Βάλτου και Ξηρομέρου με την Ευρυτανία.
  •  Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι δράσεις μας στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας. Μέχρι την ολοκλήρωση της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ προβλέπεται να γίνουν και επεμβάσεις για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας σε θέσεις / τμήματα και άρση επικινδυνότητας κόμβων και διαβάσεων πεζών στον υφιστάμενο οδικό άξονα Αντίρριο - Ιωάννινα. Το συνολικό κόστος της δράσης ανέρχεται στα 27 εκ. ευρώ περίπου.
  •  Πέρα από τα οδικά έργα, πολύ μεγάλης σημασίας είναι και η ανακατασκευή της διώρυγας Δ1 και η επέκταση της διώρυγας Αμβρακίας - Αμφιλοχίας. Για την άρδευση - ύδρευση των κοινοτήτων της επαρχίας Βάλτου, με προϋπολογισμό 40 εκατομμύρια ευρώ. Θα αρδεύεται έκταση 100.000 στρεμμάτων.
  •  Ανάλογης σημασίας, το φράγμα Αχυρών Νομού Αιτωλοακαρνανίας και τα αρδευτικά δίκτυα κεντρικού Ξηρομέρου, προϋπολογισμού 35 εκατομμυρίων ευρώ. Προβλέπεται το έργο που κατασκευάζεται να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2010.
  •  Και βέβαια, κάνουμε μια σειρά από σημαντικά έργα για την προστασία του περιβάλλοντος στην περιοχή, που χρηματοδοτούνται από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Περιβάλλον» του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Για το ΕΣΠΑ, ο κ. Σουφλιάς είπε:

«Εκπονούνται μελέτες για τα έργα της νέας προγραμματικής περιόδου τα οποία έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ συνολικού προϋπολογισμού 590εκ. Προτεραιότητα όπως ήταν αναμενόμενο έχουν οι συνδέσεις κρίσιμων περιοχών του νομού με το μεγάλο έργο της Ιονίας Οδού (ή αλλιώς Δυτικό Άξονα).

  •  Ένα τέτοιο έργο είναι η σύνδεση του Ακτίου με το Δυτικό Άξονα, γνωστό επίσης ως Άκτιο - Αμβρακία. Η μελέτη ολοκληρώθηκε και προβλέπει μια νέα χάραξη που θα συνδέει την Ιόνια Οδό με το αεροδρόμιο του Ακτίου και επίσης θα αναβαθμίσει την πρόσβαση προς τα δυτικά παράλια. Το έργο έχει συνολικό μήκος περίπου 50 χλμ και προϋπολογισμό 338 εκατομμύρια ευρώ. Δημοπρατείται σε λίγες μέρες, στις 2 Ιουνίου.
  •  Ένα άλλο έργο είναι η σύνδεση της Λευκάδας με το Άκτιο και το Δυτικό Άξονα. Η σχετική μελέτη ολοκληρώνεται στο τέλος του χρόνου και το μελετώμενο έργο με συνολικό μήκος περίπου 22 χλμ. και προϋπολογισμό 60εκ. ευρώ αναμένεται δημοπρατηθεί στο 1ο εξάμηνο του 2009.
  •  Μελετώνται επίσης μια σειρά από σημαντικά έργα, όπως ο οδικός άξονας Αστακός - Πλατυγιάλι - Ιονία Οδός προϋπολογισμού 40 εκ. ευρώ, ο άξονας Ναύπακτος - Ιτέα - Άμφισσα - Λαμία προϋπολογισμού 120 εκ. ευρώ και η βελτίωση κατά τμήματα της εθνικής οδού Αγρινίου - Καρπενησίου προϋπολογισμού 70 εκ. ευρώ. Τα έργα αυτά έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
  •  Τέλος, ένα σπουδαίο περιβαλλοντικό έργο, έχουμε προγραμματίσει στο ΕΣΠΑ την κατασκευή αποχετευτικών δικτύων και βιολογικών καθαρισμών σε όλους τους οικισμούς άνω των 2000 κατοίκων.»

Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του ο Υπουργός είπε:

«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συντελεστές κατασκευής του έργου. Τους εργαζόμενους στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ και ιδιαίτερα τον συντοπίτη σας Δ/ντή κ. Αγγέλη. Την κατασκευαστική Εταιρεία και τους εργαζόμενους σε αυτήν για την συνέπεια τους στον χρόνο κατασκευής και την υψηλή ποιότητα παρά τις πολλές δυσκολίες.

Θέλω όμως ιδιαίτερα να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον εκλεκτό μου συνεργάτη και πατριώτη σας Δήμο Κατσιγιάννη, Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, ο οποίος είχε και την ευθύνη για την πsoyflias-4ορεία του έργου από πλευράς πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.

Αναλαμβάνοντας πριν από 5 χρόνια τις ευθύνες ενός Υπουργείου με τόσο ευρύ αλλά και τόσο κρίσιμο για το μέλλον της χώρας αντικείμενο, οι συνεργάτες μου και εγώ είχαμε μπροστά μας πολλές και μεγάλες προκλήσεις. Ακόμα μεγαλύτερη όμως ήταν η διάθεση να συμβάλουμε για να πάει όλη η Ελλάδα μπροστά. Να γίνει ένα ευρωπαϊκό κράτος με σύγχρονες υποδομές και βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον. Με σκληρή και συστηματική δουλειά, προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον τόπο.

Η αλήθεια είναι ότι ο Νομός Αιτωλοακαρνανίας έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα και πολύ μεγάλες δυνατότητες. Όμως έχει σημαντικές ελλείψεις σε υποδομές. Βλέπετε ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αλλάξουμε αυτή την εικόνα. Για να δώσουμε νέα δυναμική προόδου και ανάπτυξης στον τόπο σας. Γιατί το αξίζει και το αξίζετε. Δεν μένουμε στα λόγια, υλοποιούμε έργα. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.»

 

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΟΥ ΜΩΡΑΪΤΗ

moraiths-uanos-250

«Σήμερα η κυβέρνηση λίγες μέρες πριν τις ευρωεκλογές στήνει μια επικοινωνιακή παράσταση για να πανηγυρίσει δήθεν την ολοκλήρωση της Παράκαμψης Αγρινίου.

Σε ένα θέατρο του παραλόγου η κυβέρνηση και τα γαλάζια παπαγαλάκια της πανηγυρίζουν γιατί κατάφεραν να ολοκληρώσουν μέσα σε μια πενταετία 21 χιλιόμετρα, σε ένα έργο που το μεγαλύτερο τμήμα του ήταν έτοιμο


Ας αφήσουν τα προεκλογικά επικοινωνιακά πανηγύρια και ας μας απαντήσουν ο κ. Σουφλιάς και η κυβέρνηση :

Ας μας πουν έστω ένα μεγάλο έργο το οποίο σχεδίασαν , προγραμμάτισαν και ολοκλήρωσαν στα πέντε αυτά χρόνια.

Δεν υπάρχει ούτε ένα.

Όλα τα έργα για τα οποία διατείνεται ο κ. Σουφλιάς ήταν προγραμματισμένα και ενταγμένα από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

Η προσφορά στην χώρα του εκλεκτού των ΜΜΕ κ. Σουφλιά ήταν πέντε χαμένα χρόνια .

Πέντε χαμένα χρόνια προκειμένου ο κ. Σουφλιάς και ο κ. Καραμανλής να διαπραγματευτούν  - και να τα βρουν τελικά -  με αυτούς που κάποτε κατήγγειλαν ως νταβατζήδες και μεγαλοσυμφέροντα.

Οι Αιτωλοακαρνάνες έχουν μνήμη και κρίση.

Όσα γαλάζια παπαγαλάκια και αν επιστρατευτούν η θλιβερή πραγματικότητα δεν αλλάζει.

Και φυσικά επιτέλους ας αντιληφθούν όλοι ότι τα δημόσια έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση και σε κανένα πολιτικό κόμμα. Ανήκουν και γίνονται για τον ελληνικό λαό.»

 makripidis2

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΜΑΚΡΥΠΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥΦΛΙΑ

Η σημερινή παρουσία του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ στην Αιτ/νία προκειμένου να εγκαινιάσει την παράκαμψη του Αγρινίου , τμήμα του Δυτικού Αξονα και να κόψει κορδέλα, δέκα (10) ημέρες πριν τις εκλογές - σύμπτωση - επιβεβαιώνει περίτρανα ότι η πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ, η πολιτική του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κου Σουφλιά για την Αιτ/νία εξαντλείται στο να εγκαινιάζει το έργο που μελετήθηκε, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε «εν πολλοίς» επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. Πέντε (5) χρόνια βρίσκονται σε στασιμότητα τα πολλά, μεγάλα αναπτυξιακά έργα όπως είναι τα τμήματα του Δυτικού άξονα Αντιρρίου-Ιωαννίνων , οι οδικές αρτηρίες Αμβρακίας-Ακτίου, Αγρινίου-Καρπενησίου, Ναυπάκτου - Θέρμου κλπ γα τα οποία ο κ. Σουφλιάς δεν είπε κουβέντα δηλ. «ούτε φωνή, ούτε ακρόαση», ο κατά τα άλλα λαλίστατος υπουργόις ΠΕΧΩΔΕ για έργα όπως η εκτροπή του Αχελώου, ο οδικός Αξονας Δυτικής Θεσσσαλίας  κλπ.

Οι πολίτες της Αιτωλ/νίας, ο ελληνικός λαός γνωρίζει από πρώτο χέρι  τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης της Ν.Δ., έχει κάνει τις επιλογές και έχει πάρει τις αποφάσεις του. Και στις επικείμενες  Ευρωεκλογές στις 7 Ιουνίου θα επιλέξουν την αλλαγή πορείας της χώρας από την αυριανή Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.   

 

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...