Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα5175
mod_vvisit_counterΧθές6229
mod_vvisit_counterAll6469446
°F | °C
invalid location provided
Υπηρεσία αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Δευτέρα, 06 Αύγουστος 2012 19:06

Υπηρεσία αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων του παραγωγών ενεργοποίησε ο ΕΛΓΑ για την άμεση και έγκυρη πληροφόρησή τους.

Από σήμερα οι παραγωγοί μπορούν να καλούν στον αριθμό 1540 του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών και να ενημερώνονται σχετικά με:

  • τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ ή των κρατικών οικονομικών ενισχύσεων ΠΣΕΑ που έχουν καταβληθεί στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς,
  • το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις ζημιάς των παραγωγών για τα έτη μετά το 2011 και οι οποίες δεν έχουν πληρωθεί,
  • τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές για τα έτη μετά το 2011.

Οι ενέργειες που πρέπει να κάνουν όσοι χρησιμοποιούν αυτή την υπηρεσία είναι:

α. Να καλέσουν στο 1540 και ακολούθως να πιέσουν το πλήκτρο με αριθμό 2 της συσκευής τους για ενημέρωση από τον ΕΛΓΑ.

β. Στη συνέχεια, να πληκτρολογήσουν τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) τους και ακολουθώντας τις τηλεφωνικές οδηγίες θα ενημερωθούν, σε λιγότερο από δύο λεπτά, για την πορεία των πληρωμών και των δηλώσεων ζημιάς που αφορούν στον ΕΛΓΑ.

Σημειώνεται ότι το κόστος της επικοινωνίας αντιστοιχεί στη χρέωση μιας αστικής κλήσης.

Με αφορμή την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος επαναβεβαίωσε σε δήλωσή του ότι «προτεραιότητα της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων είναι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας προκειμένου οι παραγωγοί να εξυπηρετούνται γρήγορα, αξιόπιστα και αποτελεσματικά».