Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα3271
mod_vvisit_counterΧθές4525
mod_vvisit_counterAll4848177
°F | °C
invalid location provided
Δήλωση - απάντηση του τομεάρχη Υποδομών
Πέμπτη, 12 Σεπτέμβριος 2019 19:36

 – Μεταφορών και βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας ΣΥΡΙΖΑ, 

Γιώργου Βαρεμένου για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Μετά το σάλο που προκλήθηκε με την αδιανόητη παλινδρόμηση στο θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο αρμόδιος Υπουργός κ. Κ. Καραμανλής, επανήλθε ακολουθώντας το κυβερνητικό προπαγανδιστικό δόγμα της δημιουργίας ενός παράλληλου σύμπαντος, χρησιμοποιώντας κατά το δοκούν στοιχεία και νούμερα προκειμένου να στηριχθούν τα αστήριχτα.

Αγνοεί ο Υπουργός ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης περνάει από την αρχαιολογική καρδιά της πόλης; Αν όχι, τότε γιατί εκπλήσσεται με το κόστος των ανασκαφών; Ήθελαν να έχει άλλη χάραξη το Μετρό και το έκρυβαν απ’ τον εαυτό τους;

Ανησυχούν άραγε για το κόστος και γι’ αυτό το επιβαρύνουν δυσθεώρητα και με τις τεράστιες αποζημιώσεις, που θα ζητηθούν μετά την ομολογία Μητσοτάκη ότι το έργο πάει πίσω. Ή μήπως πρόκειται για συνειδητό δώρο ή αντίδωρο;

Ας είμαστε ειλικρινείς. Τη Ν.Δ., απ’ ότι φαίνεται, δεν την απασχολεί το επιπλέον κόστος, αλλά το πού θα κατευθυνθούν αυτά τα λεφτά.

Πρόκειται για ένα είδος κρατικοκατευθυνόμενης επιχειρηματικότητας, που άνθισε σε λατινοαμερικάνικα καθεστώτα και ακολουθήθηκε και στη χώρα μας για δεκαετίες με τα γνωστά αποτελέσματα. Περί αυτού πρόκειται, διότι, αν ήταν μόνο ιδεοληψία ή ρεβανσισμός, υπήρχε ίσως πιθανότητα να ξαναδούν το όλο θέμα.