Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα1017
mod_vvisit_counterΧθές3655
mod_vvisit_counterAll4832629
°F | °C
invalid location provided
ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΕΙΔΩΝ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ & Ι.Μ. ΑΙΤΩΛΙΑΣ-ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (ΤΕΒΑ)
Πέμπτη, 11 Απρίλιος 2019 17:20


           Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και  Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου ανακοινώνει ότι:
Tην Τρίτη 16 Απριλίου 2019 και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2019, θα πραγματοποιηθεί  διανομή σε είδη Παντοπωλείου στους δικαιούχους του <<Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ)>> του Δήμου Αγρινίου και της Ι.Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας, που έχουν ενημερωθεί με γραπτό μήνυμα (sms) στα κινητά τηλέφωνα τα οποία έχουν δηλώσει στην αίτησή τους.
Για την  διαδικασία  των  διανομών:
Οι δικαιούχοι οφείλουν να προσέρχονται στον χώρο διανομής, την ημερομηνία που  θα αναγράφεται στο γραπτό μήνυμα (sms) που τους έχει αποσταλεί.
Ο κάθε δικαιούχος θα πρέπει να έχει μαζί του επίσημο έγγραφο απ’ όπου προκύπτει το Α.Μ.Κ.Α. ή το ΑΦΜ του όπως ορίζει το πρόγραμμα και την αστυνομική του ταυτότητα.
Σε περίπτωση που ο ωφελούμενος δεν δύναται να προσέλθει στο σημείο διανομής, τα προϊόντα θα παραληφθούν από τρίτο πρόσωπο που φέρει εξουσιοδότηση του δικαιούχου θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής.
Παρακαλούνται επίσης οι δικαιούχοι του προγράμματος, και ειδικά οι πολυμελείς οικογένειες, όπως μεριμνήσουν για την παραλαβή και μεταφορά των  προϊόντων από τον χώρο του Παντοπωλείου, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της διαδικασίας των διανομών.
Η διανομή θα πραγματοποιείται  στο χώρο του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Αγρινίου (Βλαχοπούλου 13) ως εξής:
Τρίτη 16/4/2019 εώς και Τετάρτη 17/4/2019 από τις 9.00 πμ. έως  τις 14.00μμ.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 2641025392.

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...